خرید نسخه نهایی ویندوز8
نوشته شده توسط : mohammad

نسخه نهایی ویندوز8


خرید نسخه نهایی ویندوز8


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته سیستم عامل

سیستم عامل ویندوز 8 ، بدون دستکاری در محتویات ویندوز
مایکروسافت به تازگی نسخه های آزمایشی و ابتدایی ویندوز 8 را به نمایش گذاشته است، ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز که فعلاً با نام رمز Windows 8 شناخته می شود با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.



قابلیت های جدید ویندوز 8:
ویندوز 8 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و Intel سازگار بود ولی Windows 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های Tegra 2 انودیا و Qualcomm و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و Intel به نمایش گذاشت.

صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

ویندوز پا به مرزهای جدیدی می‌گذارد

تا چندی پیش بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات، مایکروسافت را بدلیل عدم ورود به دنیای تبلت‌ها سرزنش می‌کردند و اعتقاد داشتند مایکروسافت در این بازی از سایر رقبای خود جا مانده است. انتشار نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8، بازی را کاملا به نفع مایکروسافت تغییر داد. با بررسی عملی این نسخه می‌توان دریافت که مایکروسافت در طی این مدت بیکار ننشسته و تغییرات گسترده‌ای را در سیستم‌عامل خود اعمال کرده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت بدنبال فتح بازار تبلت‌ها است و بیشتر تغییرات جدید اعمال شده در این سیستم‌عامل نیز در راستای سازگاری بی نقص آن با تبلت‌ها صورت گرفته است.



اگر شما نیز مانند نویسنده مقاله از کاربران پروپا قرص ویندوز فون 7 باشید، چندان هم از دیدن ظاهر گرافیکی جدید ویندوز 8 تعجب نکرده‌اید. ویندوز 8 از دو ظاهر گرافیکی مجزا بهره می‌برد که در کنار یکدیگر کار می‌کنند. بعد از بارگذاری سیستم‌عامل، با ظاهر گرافیکی جدید که با نام مترو شناخته می‌شود روبرو خواهید شد. مایکروسافت ظاهر گرافیکی مترو را اولین بار برای ویندوز فون 7 معرفی کرد که تبدیل به یک تجربه موفق شد و این موفقیت حاصلی جز طراحی دوباره آن در ویندوز 8 در بر نداشت. مترو یک رابط کاربری بسیار جذاب و راحت است که می‌تواند تجربه بسیار خوبی را برای کاربران صفحه‌های لمسی به ارمغان بیاورد. رابط کاربری مترو در عین حال که بسیار ساده و خلوت به نظر می‌رسد، می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را به بهترین نحو ممکن ارائه کند؛ بگونه‌ای که با یک نگاه سطحی به ظاهر گرافیکی مترو می‌توانید از جدیدترین بروز رسانی ها آگاه شوید، به برنامه‌ها و فایل‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و آن‌ها را براحتی مدیریت نمایید. هنگامی که بر روی دکمه استارت کلیک می‌کنید، ظاهر گرافیکی مترو نمایش داده می‌شود.
مایکروسافت هر روز بهتر از دیروز، دینگ دینگ!

همان‌گونه که مایکروسافت قبلا نیز وعده داده بود، ویندوز 8 با سرعت بسیار زیادی بوت می‌شود، در بسیاری از سایت‌های معتبر صحبت از بوت شدن دستگاه در کمتر از 8 ثانیه شده بود. حقیقت این است که ما از کرنومتر برای اندازه‌گیری زمان بوت استفاده نکردیم و سرعت بوت نیز عددی نیست که بتوان برای آن مقدار ثابتی را تعیین کرد. فرضا نمی‌توان گفت سرعت بوت بر روی همه دستگاه‌ها کم‌تر از 8 ثانیه است و خیلی فاکتورهای دیگر در این زمینه دخیل هستند، اما می‌توانید به وضوح مشاهده کنید که سرعت بوت بسیار کاهش یافته است و کم‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید و به نظر می‌رسد حداقل به نصف کاهش پیدا کرده است.
نـگاهی گـذرا به وینـدوز8
- اینترنت اکسپلورر 10 (IE10)
ویندوز 8 همراه با اینترنت اکسپلورر 10 خواهد بود، به دنبال تغییرات اساسی نسبت به IE9 نباشید هر چیزی که در IE9 میبینید با اینترفیس مترو جایگزین شده تا برای صفحه های لمسی مناسب تر باشد.



این محصول در قالب 1 DVD می باشد

گارانتی: در صورت خراب بودن محصول (خالی بودن - سوخته بودن دیسک - شکسته شدن دیسک در راه) ما برابر با قیمت محصول ، پولتان را به شما مشتری عزیز بر می گردانیم و یا در صورت تمایل محصول مورد نظر با هزینه فروشگاه دوباره برای شما ارسال میشود، پس با اطمینان خرید کنید. ...

فروشنده: جورواجور شاپ

قیمت: 4,500 تومان

درصد :50

خرید نسخه نهایی ویندوز8



خرید طرح توجیهی احداث آموزشگاههای علمی و فنی وحرفه ای هنری 500 طرح توجیهی دیگر/اصل
خرید سریال روز حسرت اورجینال
خرید نرم افزار طراحی چهره اداره پلیس !!!
خرید آموزش مدرک مدیر شبکه های مایکروسافتی آزمون 70-646




:: برچسب‌ها: خرید , نسخه , نهایی , ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: