خرید آموزش جامع زبان انگلیسی Learn to speak English
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش جامع زبان انگلیسی Learn to speak English


خرید آموزش جامع زبان انگلیسی Learn to speak English


دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

با امکانات فارسی و کتابچه الکترونیکی راهنمای استفاده و برنامه ریزی آموزشی
آموزش زبان انگلیسی از صفر (آموزش حرفها و عددها) تا سطوح پیشرفته
محیط بسیار جذاب,آموزش به کمک انیمیشن,عکـس و فیلم ,آنالیز صدا
دارای روش آموزش منحصر بفردی است که یادگیری زبان توسط شما را به یک تجربه شخصی تبدیل میکند. روش خودآموزی این نرم افزار شما را قدم به قدم با زبان انگلیسی آشنا می‌کند. این نرم افزار به شما کمک میکند تا تواناییهای خود را در زمینه‌هایی که مایل هستید، افزایش دهید و همانطور که مایلید قدم به قدم و با سرعت دلخواه خود پیش رفته و با ارزیابی کار خود و ایجاد برنامه درسی دلخواه به موفقیت دست یابید.این نسخه از نرم افزار حاوی درسهایی است که قدم به قدم شما را در یادگیری زبان انگلیسی یاری داده و تواناییهای پایه‌ای شما از طریق تمرین، دوره و به کارگیری درسهای وسیع و تکرار مطالب تقویت خواهد کرد.با استفاده از تصاویر، فیلم‌ها، متون انگلیسی، صدا و درسهایی همچون مکالمات بین شما و شخصیتهای گوناگون، محتوای مطالب درسی به بهترین نحوه به شما منتقل خواهد شد.

صفحه اصلی نرم افزار(Home) جایی است که شما باید کار خود را آغاز کنید. در این صفحه دکمه‌ای بنام Tour وجود دارد که با کلیک بر روی آن با بخش‌های مختلف نرم افزار آشنا شده و متوجه خواهید شد که چگونه میتوان به بهترین صورت از این نرم افزار استفاده کرد.

این نرم افزار به طریقی طراحی شده است که به شما کمک میکند تا تواناییهای گفتاری(Speaking)، شنیداری(Listening)، خواندن(Reading) و نوشتن(Writing) خود را تقویت کنید.

در بخش ضرورت زبان(language Essential) یاد میگیرید که چگونه باید حروف صدادار، بی‌صدا و ترکیب آنها را ادا کرد. در ضمن در این بخش با الفبای زبان انگلیسی و کلمات کلیدی که در مکالمات روزمره بکار میرود آشنا خواهیدشد.

در دروس ابتدایی(Basic Course) کلمات و عباراتی را می‌آموزید که برای شروع صحبت به زبان انگلیسی به آنها نیاز دارید. شما میتوانید طریقه تلفظ این لغات و عبارات را با استفاده از تمرینات موجود و یا مکالمات شبیه‌سازی شده با افراد انگلیسی زبان تمرین کنید.

دروس جامع(Comprehensive Courses) حاوی ساختارهای اولیه و اصولی زبان است. این دروس عمیقا به شما کمک میکنند تا تواناییهای شنیداری و گفتاری خود را افزایش دهید.

در دروس تکمیلی(Extended Courses) با امکانات متعددی در زمینه‌هایی مانند تجارت، علاقه‌های عمومی و روابط اجتماعی آشنا خواهید شد.
فیلم‌های آموزشی- فرهنگی به شما اجازه میدهند تا با راحتی و آرامش بیشتر با زبان و فرهنگ مردم ساکن در کشورهای انگلیسی زبان آشنا شوید.

علاوه بر دروس فوق این نرم افزار حاوی ابزاری است که به تواناییهای شما در هر زمینه‌ای می‌افزاید و در هر زمان که بخواهید قابل دسترسی هستند. این ابزار عبارتند از :
بخش وضعیت پیشرفت(Progress) میزان شکوفایی و پیشرفت شما در درسهایی را که تاکنون با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید بیان خواهد کرد.
بخش تنظیمات به شما اجازه میدهد تا برنامه را با نیازهای خود تنظیم کنید.
فرهنگ لغات نرم افزار شامل تمام لغات مورد نیاز شما که در این نرم افزار آموزشی با آنها برخورد خواهید کرد، می‌باشد و علاوه بر آن لغاتی را که به عنوان کلمات پیشرفته در نظر میگیریم در بر خواهد داشت.
بخش گرامر شامل ساختارهای مختلف دستور زبان انگلیسی تمام دروس می‌باشد.

این مجموعه برای کـسانی که هیچگونه آشنائی مقدماتی با زبان ندارند مانند نوجوانان بسیار بسیار موثر تر از سیستم های پیشرفته مانند Tell Me More می باشد.

این مجموعه بی نظیر در قالب 4 عدد سی دی عرضه می شود.

فروشنده: زرین شاپ

قیمت: 10,000 تومان

درصد :15

خرید آموزش جامع زبان انگلیسی Learn to speak English



خرید آموزش زبان انگلیسی رزتا استون ورژن 2011
خرید مجموعه نرم افزارهای مهندسی مکانیک 2010
خرید گوشواره لیزری گل
خرید دستگاه تصفیه آب خانگی




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , جامع , زبان , انگلیسی , Learn , to , speak , English ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: