خرید Catia v5 r20 64 Bit
نوشته شده توسط : mohammad

Catia v5 r20 64 Bit


خرید Catia v5 r20 64 Bit


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته مکانیک

کتیا CATIA معروفترین و پرکاربرد ترین نرم افزار برای کامل نمودن طراحی یک محصول صنعتی میباشد .
این نرم افزار کلیه مراحل یم سیستم تولیدی را شامل می شود و در بسیاری از شرکتها سازمانها وصنعتی و غیر صنعتی و... مورد استفاده دارد . از شرکت های کوچک تا کمپانی های بزرگ چند ملیتی از این نرم افزار استفاده می کنند . کتیا CATIAبرای طراحی و شبیه سازی و نمایش یک تولید صنعتی بکار می رود که می تواند مورد مصرف های مختلف و بسیار گسترده ای از اینا ابزار قابلیت و توانایی نرم افزار کتیا CATIAدر زمینه های مختلف و متفاوت باشد . موارد مصرف کتیا CATIAدر صنایع مختلف از قبیل صنعت هوافضا و هواپیمایی ، خودرو سازی و اتومبیل ، طراحی ، تولید و تامین قطعات خودرو ، ماشین آلات صنعتی و کارخانه جات ، الکتریک و الکترونیک ، کشتی سازی ، صنایع دریایی ، طراحی نقشه ها و طرح ها ، نقشه کشی صنعتی و ساختمان و و برق و.. موارد بسیاری با مشتری و متقاضی های مختلف و بسیار می باشد . امروزه کتیا CATIAبرای طراحی هرچیزی ، واقعا طراحی و شبیه سازی هرچیزی بکار می رود از صنایع هوافضا شاتل فضایی تا طراحی جواهر ، لباس ، کیف و کفش و.. با ابزارهای قدرتمند و عملکردها و کاربردهای وسیع این نرم افزار . این کستردگی و استفاده وسیع از نرم افزار در زمینه های مختلف می تواند بسیار سودمند در طراحی کامل یک محصول باشد . مانند یک اتومبیل از تولید خودرو تا دکور و طراحی پوشش داخلی و.. .کتیا CATIAبا فرایندهای بسیار می تواند مهندسی ساخت و تولید یک محصول را به طور کامل انجام دهد . از ابتدای طراحی تا سرویس های بعد از فروش این محصول . نرم افزار کتیا CATIAبا جمع آوری ابزارهای مختلف و ارائه امکانات و توانایی های بسیار می تواند تسهیل کننده استفاده کننده از این نرم افزار باشد هم سریع هم آسان . یک استفاده کننده طرح می تواند چرخه تولید یک محصول را کاهش دهد و سرعت چشمگیری در پاسخ به نیازهای روز مستری در تغییر و بهبود محصول و ارائه محصولات جدید به وجود آورد. همبستگی بین تولید و فروش را ایجاد نماید خدمات فروش و عرضه و دریافت ویژگی های مورد نیاز مشتری به سرعت و .. با ابزار ENOVIA برای کامل نمودن چرخه تولید و مدیریت تولید یک محصول . SIMULIA شبیه سازی و تجزیه تحلیل ، آنالیز برای یک محصول آزمایش مجازی و شبیه سازی شده یک محصول برای بهبود و رفع عیوب قبل از تولید . DELMIA برای شبیه سازی و طراحی برنامه چگونگی و مراحل تولید صنعتی و.. کتیا CATIAمی تواند بخشی یا کامل از یک چرخه تولید باشد .



برتری های کتیا ویرایش 20 نسبت به دیکر نسخه های کتیا

1- طرایح خودکار و پیشرفته صفحات در کتیا 5 ویرایش 20 : برنامه طراحی صفحات و پوسته های شرکت ICEM یا همان برنامه طراحی ورق کاری محصول ICEM اینک در کتیا 5 ویرایش 20 اضافه شده است . این نرم افزار به صورتی هماهنگ از این پس در خود محیط کتیا بکار گرفته خواهد شد . و همچنین برنامه مدیا در کتیا به صورت استاندارد با قابلیت پخش صوت و تصویر و.. در کتیا بکار گرفته می شود .
2- ابزارهایی برای شفافیت و واضح بودن روند و چگونگی ساخت و تولید . ابزارهایی جهت چند استفاده کننده گی از نرم افزار در اجازه و ثبت محدود یوزر به تغییرات در طرح و مدیریت طرح ، تبت تغییرات و شخص تغییر دهنده و.. می تواند به محدودیت هایی برای استفاده کننده نظیر فقط جهت استفاده ، ویرایش و حتی کار و ویرایش طرح در بخش ها و پارت های مختلف طرح نیز محدود و مدیریت نمود . مناسب برای پاسخ گویی و کنترل تغییرات و کار گروهی و تقسیم مسئولیت و..، کتابخانه و وارد نمودن مواد جدید و ترکیبات کامپوزیت ، مواد مرکب و..
3- همکاری قدم به قدم : در نسخه کتیا 5 ویرایش 20 مانند MS project 2010 , و بسیاری از نرم افزارهای جدید شروع و طی مراحل طراحی به صورت قدم به قدم و مرحله به مرحله با همکاری و راهنمایی . نرم افزار با اولین مرحله انتخاب نوع تولید و طرح شروع و قدم به قدم کارهایی را که بایست انجام شود و تنظیمات را گوشزد نموده و گزینه انتخابهای بعدی را پیشنهاد یا ارائه می کند . مواردی مانند طراحی قطعه ، مونتاژ ، فرمت ذخیره ، آماده سازی یا ذخیره برای مرحله بعد و.. تبدیل به فرمت های مختلف نرم افزارهای مکانیکی و ذخیره آنها با پسوندهای مختلف برای بخش های مختلف کاری خود کتیا و..هر ذخیره مستقیما در محیط خود باز می شود .
4- ایجاد و اضافه نمودن ابزار و عملکردها و توابع جدید برای شبیه سازی و مدل نمودن تولیدات جدید با مواد جدید ، مواد نرم تغییر شکل گرم و پلاستیک مانند ریخته گری ، تبدیل مایع ، فورج ، نورد from plastic to cast and forged parts و البته در حالت جدید و اکنون استفاده کننده توانایی استفاده ترکیبی را نیز خواهد داشت در ترکیب مواد و تحلیل – مثلا اعمال و ساخت یک قطعه یک جنس با یک خاصیت در یک قطعه بود نمونه ته پلاستیکی یک کفش ، یکدست اما اکنون ته پیشرفته کفش به مانند کفش های ورزشی چند قسمتی با قسمتهای مختلف ترکیبی با خاصیت و ارتجاعی بودن و نرمی و سختی های متفاوت در یک قطعه – و نمایش بسیار زیبا رنگی با نورپردازی سه بعدی و عالی عالی..

نام کامل محصول : Catia v5 r20 64 Bit
حجم و تعداد : 1 DVD

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,000 تومان

درصد :10

خرید Catia v5 r20 64 Bit



خرید ساعت مردانه مدل256
خرید نقشه ی شهر وکشور برای موبایل وکامپیوتر.map for mobile
خرید گذار عکاسی به دنیای دیجیتال
خرید آموزش جامع شنا /اورجینال/




:: برچسب‌ها: خرید , Catia , Bit ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: