خرید آموزش Minitab ، کنترل کیفیت آماری،به همراه نرم افزار Minitab 14
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش Minitab ، کنترل کیفیت آماری،به همراه نرم افزار Minitab 14


خرید آموزش Minitab ، کنترل کیفیت آماری،به همراه نرم افزار Minitab 14


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش Minitab
کنترل کیفیت آماری
به همراه نرم افزار Minitab 14
 
آموزش Minitab
Minitab یکی از نرم افزار های تخصصی آمار و به خصوص کنترل کیفیت می باشد که در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک استفاده می گردد.
یادگیری این نرم افزار همزمان با اخذ واحد آمار مهندسی در رشته مهندسی صنایع و پس از آن در واحد کنترل کیفیت از طرف اساتید و آشنایان با صنعت اکیداً توصیه می شود.
فصل اول ) آشنایی کلی با Minitab : معرفی پنجره های Session،GRAPH،Info،History،آشنایی با منوهای Help،Editor،Graph،Window،Stat،Calc،Edit،File ، معرفی دستورات منوهاو اعمالی انجام دهنده آنها . فصل دوم ) داده ها و پارامترهای آماری : جمع آوری داده ها و ثبت آن و ذکر اهداف این جمع آوری ،آشنایی با برگة جمع آوری داده و ذکر 2 نمونه با شرح کامل ، ذکر نمودار تمرکز نقص با یک مثال عملی و تجزیه و تحلیل آن ، آشنایی با داده های پردازش شده ، ذکر پارامترهای آماری و دادن اطلاعات دربارة این پارامترها ، قدم به قدم محاسبة پارامترهای آماری در Minitab . فصل سوم ) نمودار پارتو Pareto chart : معرفی کامل این نمودار و دلیل استفاده از آن،چگونگی رسم نمودار پارتو با یک مثال عملی ، مقدار دهی جدول data، اجرای نمودار و تعیین نام برای نمودار . فصل چهارم ) نمودار استخوان ماهی Fish Bone Diagram : معرفی نمودار علت و معلول و ذکردلیل استفاده ازآن،حل یک مثال عملی برای تعامل بالاتر با این فصل،رسم گام به گام نمودار استخوان ماهی و چاپ آن. فصل پنجم ) نمودار پراکنش Scatter Diagram : معرفی نمودار با بیان یک مورد عملی و ذکر علت استفاده از آن،شرح رسم نمودار،بیان الگوی متداول نمودار پراکنش و توضیح این الگوها با رسم شکل،معرفی ضریب همبستگی . فصل ششم ) بافت نگار Histogram : آشنایی با بافت نگار یا نمودار فراوانی،رسم نمودار بافت نگار،تغییر نحوة نمایش شکل موج،نحوة عنوان نویسی و زیرنویسی نمودار،چگونگی تغییرنوع نمودار،معرفی الگو های مختلف در بافت نگار و تفسیر کامل آنها . فصل هفتم ) نمودارهای کنترل Control Charts : آشنایی با انواع داده های موجود درفرآیند نمونه گیری،شرح این نوع نمودار برای مشخصه های متغیر،رسم پله به پله نمودار کنترلی،آشنایی با آزمونهای کنترلی وشرح کامل آنها،تقسیم بندی نواحی مختلف یک نمودار کنترلی ، معرفی نمودار تک مشاهده ای و چگونگی رسم آن ، نمودار کنترل بردمتحرک ، زمان استفاده و چگونگی رسم آن،نمودارهای کنترل جمعی تجمعی و میانگین متحرک موزون نمایی و چگونگی رسم نمودار ها در Minitab ، تشخیص خروج از کنترل در نمودارهای جمعی تجمعی ، گام به گام با V-Mask ، معرفی نمودار کنترل میانگین متحرک موزون نمایی (EWMA) و رسم نمودار با مثال عملی ، بیان کامل نمودار کنترل میانگین متحرک و ذکر انواع نمودار کنترل ، رسم گام به گام نمودار NP و P ، چگونگی رسم نمودارCوU با مثال عملی . فصل هشتم ) تجزیه و تحلیل کارآیی فرآیند Process-Capability Analysis : آشنایی کامل با این فرآیند ، نسبت کارآیی فرآیند برای فرآیند نا متقارن،رسم نمودار فرآیند تجزیه و تحلیل کار آیی فرایند و تفسیر آن،معرفی نمودارهای احتمال نرمال ،بافت نگار کارآیی و توانایی . فصل نهم )آزمون فرض Test Of Hypothesis : توضیح و تفسیر کامل آزمون فرض و فاصله های اطمینان،ذکریک مثال در مبحث،محاسبة فاصلة اطمینان برای میانگین
, ...

فروشنده: کلیک

قیمت: 3,000 تومان

درصد :30

خرید آموزش Minitab ، کنترل کیفیت آماری،به همراه نرم افزار Minitab 14



خرید نگین سنگ معدنی زبرجدتراش
خرید طرح توجیهی(تولید آرد گندم آسیاب شده با بیش از 10%رطوبت )
خرید مدارا (شهرام شکوهی) اورجینال
خرید کاملترین پکیج آموزش پرکاشن




:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , Minitab , کنترل , کیفیت , آماری , به , همراه , نرم , افزار , Minitab ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: