خرید AutoCAD MEP 2012 64bit اتوکد تاسیسات
نوشته شده توسط : mohammad

AutoCAD MEP 2012 64bit اتوکد تاسیسات


خرید AutoCAD MEP 2012 64bit اتوکد تاسیسات


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته عمران و نقشه کشی

اتودسک اتوکد تاسیسات 2012 نسخه 64 بیتی
Autodesk AutoCAD MEP 2012 64bit
نرم افزار تاسیسات ،یا نرم افزار کاربرد ی طراحی تاسیسات و مدل نمودن اطلاعات و تاسیسات ساختمان Building Information Modeling BIM برای بررسی طراحی و نمایش تاسیسات مکانیکی ، الکتریکی و لوله کشی ساختمان است . Mechanical, Electrical, and Plumbing MEP . از این نرم افزار - مهندس تاسیسات - مهندسین مکانیک و یا مهندسین معماری و عمران برای رفع نیازهای خود در طراحی و پیاده سازی تاسیسات ساختمان استفاده می کنند . تاسیسات ساختمان به مجموعه لوازم و تجهیزاتی گفته می شود که برای استفاده مفید از ساختمان و تعمییر و نگهداری آن نیاز است ، مجموعه سیستم که استفاده ازساختمان و مجتمع ها را امکانپذیر می کند . طراحی وتجهیزات استفاده از هر ساختمانی با شروع پروژه ساختمان آغاز می گردد و نیازمند طراحی و تعیین دقیق نیازهای ساختمان و مواد و تجهیزات آن می باشد . این طراحی و امکانات استفاده از هر ساختمانی همراه و هماهنگ با ساخت و تکمیل پروژه ساختمان ایجاد و تعبیه می گردند و با پایان پروژه ساختمان می بایست تکمیل شده و آماده استفاده گردند . بنابراین هر طراح مجری و مدیر یک پروژه ساختمانی می بایست با عقل و درایت کامل به این مورد طراحی سیستم تهویه کولر سیم کشی برق ساختمان ، لوله کشی گاز ، آب گرم و سرد ، شوفاژ و.. بپردازد . نرم افزار اتوکد تاسیسات کمک بسیار سودمندی به معماران و سازندگان ساختمانی ، بنا و.. در طراحی ، پیش بینی و تجزیه و تحلیل استفاده و بهینه نمودن تاسیسات ساختمان می نماید . از ویژگی های بارز این نرم افزار استفاده از طرح های معماری در طراحی و نمایش و مدل نمودن آنها می باشد . با شبیه سازی و نمایش تاسیسات به صورت واضح و گویا در کنار ساختمان امکان تجزیه و تحلیل و بررسی و تغییر را داده و با استفاده از آن می توان اسناد و دستورات برای مجریان طرح در ساخت هماهنگ و با هم به صورت همزمان و هماهنگ تاسیسات و ساختمان استفاده نمود . و با توانایی پارامتری این طرح ها می توان به سرعت با تغییرات طرح معماری ساختمان مانند تغییرات ابعاد یا کم و اضافه شدن طبقات و..سریعا تغییرات را در تاسیسات نیز اعمال نمود و هماهنگ با تغییرات ساختمان تجهیزات ساختمان و طرح و نقشه و اسناد آن را نیز بهبود تغییر و جدید نمود تا به صورت صحیح و سریع طرح و پروژه ساختمان سازی ادامه یابد . این طرح ها همچنین برای افزایش طول عمر ساختمان و استفاده مناسب ، تعمیرات و نگهداری ساختمان در دوره استفاده یا اصطلاح مهندسی در چرخه طول عمر ساختمان نیز می توان استفاده نمود .

تذکر: به مشخصات سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای استفاده از این نرم افزار توجه کنید . به دلیل استفاده حجم بسیاری از رم و پردازنده توسط ویندوزهای نسل جدید ویستا و سون Vista , Seven 7 می توان توانایی سیستم را به جایگزین نمودن ویندوز ایکس پی مخصوص مانند ویندوز سیاه Windows XP Black Edition 32bit-SP3 و ویندوز 64 بیتی برتر Windows XP 64bit SP2 Superior افزایش داد .

توانایی و امکانات افزایش یافته اتودسک اتوکد تاسیسات Autodesk AutoCAD MEP 2012
طراحی سریع و آسان آبروها ، این نرم افزار به صورت اتوماتیک و خودکار شیب را محاسبه می کند
امکان طراحی سیستم های بزرگ تاسیسات ، قسمت بندی آنها و یا نمایش آنها به صورت کلی
مشخص نمودن جزئیات طراحی ؛ شما می توانید به اجزاء و قسمت های مختلف جزئیات را نسبت دهید
افزایش توانایی های فایل های DWG فرمت استاندارد اتودسک اتوکد .
توانایی استفاده از مدل ها و اشیائ سه بعدی بسیار پیشرفته طراحی شده حتی از اینونتور اتوکد مخترع Inventor
ابزار سه بعدی پیشرفته استفاده از ابزار سه بعدی – مکعب سه بعدی 3D – در استفاده و نمایش طرح
پشتیبانی از فایل های Industry Foundation Classes IFC ، فایل های ذخیره بنگاه های تولید صنعتی ،
کمک به شناسایی نزدیکترین نقطه ها ؛ امکان جستجو و بررسی سیستم ها مانند سیستم لوله کشی یا برق و سیم کشی ساختمان
امکان تهیه دستور کاری پویا و مناسب ، می توان با تقسیمات و جزء بندی وظایف و ..
امکان قراردادن نقل قول ،یادآوری ، متن ، یادداشت ، نکته و شرط بر روی قسمت ها
خدمات صفحات وب و موبایل ، اکنون این نسخه به برنامه AutoCAD WS یا اتوکد وب و Symbian سیمباین مجهز شده است.



سیستم مورد نیاز استفاده از اتودسک اتوکد تاسیسات Autodesk AutoCAD MEP 2012
برای نصب در محیط 64 بیتی ویندوز :
سیستم عامل بر انواع ویندوز های 64 بیتی x64 سون 7Seven ویستا سرویس پک 2 Vista SP2 ایکس پی حرفه ای سرویس پک 2 Windows XP Pro SP2 قابل نصب می باشد . تذکر بر روی نسخه های ضعیف و مجانی لپ تاب ها و.. نسخه Home Edition نصب نمی گردد .
پردازنده CPU خانواده اینتل و ای ام دی ، نسل چهارم تک هسته ای 3.0 گیگا هرتز یا دو هسته ای Dual Core 3.0 GHz و بالاتر . همانطور که توجه می کنید ، برای کارایی بهتر و نصب و اجرا به دو هسته ای بالاتر از 2.4GHz نیاز مند است .
حافظه جانبی رم RAM ، به 2 گیگابایت رم نیاز دارد و البتهRAM 4.0GB بسیار مناسب تر است .
فضای خالی بر روی هارد دیسک 4 گیگابایت برای نصب معمولی و 5 گیگابایت برای نصب کامل مورد نیاز است و و کمی فضای استفاده از نرم افزار
کارت گرافیک کیفیت خوب و رنگ حقیقی حداقل 128 MB و البته بهتر است از حداقل 256 MB استفاده شود . با سه بعدی ساز خوب و مناسب ، پشتیبانی از سیستم های جدید سه بعدی سازی Direct X مایکروسافت .

نام کامل محصول : Autodesk AutoCAD MEP 2012 64bit
حجم و تعداد : 1 DVD_DL 8.5GB کپی و رایت بر روی بهترین انواع DVD
توضیحات : سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز این نرم افزار کاملا توضیح داده شده است ، همچنین روش افزایش توانایی سیستم برای استفاده از این نرم افزاربیان شده است ، نرم افزار یا سیستم سخت افزارکامپیوتر خود را با بررسی و هماهنگ با هم تهیه نمایید .

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 7,000 تومان

درصد :11

خرید AutoCAD MEP 2012 64bit اتوکد تاسیسات

خرید راهنمای تحصیل در مالزی و اخذ بورس - ورژن جدید
خرید ساعت سامورایی با بند طلایی و نور آبی





:: برچسب‌ها: خرید , AutoCAD , MEP , bit , اتوکد , تاسیسات ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: