خرید **خبر کن بی سیم (پیجر)**
نوشته شده توسط : mohammad

**خبر کن بی سیم (پیجر)**


خرید **خبر کن بی سیم (پیجر)**


دسته لوازم زیردسته کیتهای الکترونیکی

خبر کن بی سیم (پیجر)



این کیت را می توانید به عنوان یک زنگ بی‎سیم استفاده کنید. کشیدن سیم در مسیری طولانی برای زنگ اخبار (مثلاً یک باغ) ممکن است مشکلات زیادی داشته باشد ولی با استفاده از این مدار و یک رادیوی FM به راحتی می‎توانید بدون سیم‎کشی صاحب یک زنگ بسیار خوب بشوید. البته در موارد دیگری همچون اعلام خطر و یا دزدگیر بی‎سیم نیز کارآیی دارد.
راه اندازی مدار :

به نقاط و – که با حرف V مشخص شده است 6 ولت DC توسط باتری یا آداپتور وصل کنید. انگشتان را روی دکمه شاستی بگذارید، رادیو را روی موج FM قرار دهید با چرخاندن دسته موج یاب (واریابل) هر وقت صدای بوق پیجر از رادیو به خوبی شنیده شود نشان دهنده این است که کیت شما کار می‎کند. حال اگر فرستنده پیجر را از رادیو دور کنید براحتی می‎توانید از راه دور پیغام خبر (صدای بوق) ارسال کنید.


پیجر با برد زیاد

شرح کار علمی مدار :

بخش اول این مدار این نوسان ساز صوتی می‎باشد که از دو ترانزستور T1 (مثبت) و T2 (منفی) تشکیل شده است. در ابتدا T2 توسط مقاومت RI تحریک شده و سپس بوسیله کلکتور خود که به بیس T1 وصل است این تزانزیستور را نیز تحریک می‎کند و نوسانهای صوتی بوسیله شارژ و دشارژ خازن C2 کنترل شده، در خروجی این قسمت مدار که کلکتور T1 است ظاهر می‎شود. بخش دوم مدار یک اسیلاتور (مولد موج) است که سیگنال خروجی قسمت اول را پس از عبور از فیلتر R5 و C3 به بیس T3 انتقال می‎دهد. سیگنال انتقال یافته به T3 (که در حالت امیتر مشترک قرار دارد) پس از تقویت بصورت مدوله شده در کلکتور آن ظاهر می‎شود و قسمتی از آن نیز از طریق C6 به امیتر R2 فیدبک شده و پس از تقویت مجدد در کلکتور T3 قرار می‎گیرد و بدین ترتیب از میرایی مدار جلوگیری به عمل می‎آید. قسمت نوسان ساز مدار یعنی C5 و خطوط استریپ لاین (که به عنوان سلف استفاده شده) در کلتکور T3 قرار گرفته است و فرکانس مدوله شده را از طریق آنتن به صورت امواج الکترومغناطیس در فضا منتشر می‎کند. بجای قرار دادن سلف در مدار از یک تکنیک استریپ لاین استفاده شده است چرا که هم نویز کمتری وارد مدار می‎شود و هم از بوجود آمدن ظرفیت خازنی و سوسپتانس اضافی جلوگیری به عمل می‎آید. C3 خازن کوپلاژ مدار است و C4 امواج مزاحم القا شده در مدار را حذف می‎کند.

این مجموعه با بهترین بسته بندی و دفترچه راهنما به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال می شود.

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 10,000 تومان

درصد :20

خرید **خبر کن بی سیم (پیجر)**



خرید کتاب الکترونیکی کاشت موی طبیعی نوشته دکتر علی وفائی
خرید آموزش الفبا واعداد(اورجینال)
خرید آب کردن چربی های بدن در منزل
خرید محصول تستی-سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته علوم تربیتی




:: برچسب‌ها: خرید , خبر , کن , بی , سیم , پیجر ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: